Rosja pomyślnie wypróbowała silnik antygrawitacyjny Leonowa

01-rpwRosyjski naukowiec, laureat nagrody rządowej Rosji Władimir Leonow, mówi o rzeczach, które dla wielu wydadzą się fantastyką: Prototyp silnika kwantowego jest 5000 razy efektywniejszy od rakietowego, co pozwala mówić o naukowej rewolucji, której sprzeciwia się komisja pseudonauki RAN.

Rosja nie ma innej drogi rozwoju, jak postęp naukowo-techniczny, zapewnił Władimir Leonow.

W wywiadzie rosyjski naukowiec, laureat nagrody rządowej Rosji Władimir Leonow powiedział o stworzeniu fundamentalnej teorii superunifikacji, która wprowadza do światowej czołówki rosyjską naukę fundamentalną.

02-rpw

Naukowiec podzielił się z nami wynikami prób silnika kwantowego z poziomą siłą napędową 50 kg na impuls, dokonanego w 2009 roku. Minęło ponad pięć lat, a my zainteresowali się dzisiejszym stanem rzeczy:
– Władimirze Semionowiczu, na pańskim blogu umieszczono filmy z prób w 2009 roku urządzenia z silnikiem kwantowym wewnątrz. Nie ma tam koła napędowego, niemniej jednak urządzenie się przesuwa horyzontalnie za pomocą sił wewnętrznych. Pańscy oponenci twierdzą, że cała rzecz polega na tarciu łożysk kół, i że w nieważkości one nie będą pracować.

Żeby pokonać sceptycyzm, trzeba było wiele lat udoskonalania silnika kwantowego i pojazdu pionowego startu, żeby wyeliminować „czynnik łożysk”. W czerwcu 2014 odbyły się pomyślnie testy wydajności. Przy masie aparatu 54 kg na impuls pionowy ciąg wyniósł 500-700 kG (kg siły) przy zużycia energii elektrycznej 1 kW. Urządzenie startuje pionowo z przyśpieszeniem 10-12g. Badania te jednoznacznie udowodniły, że poprzez eksperymenty została ujarzmiona grawitacja, potwierdzając teorię superunifikacji.

– Czy może pan podać charakterystykę porównawczą pomiędzy silnikiem kwantowym i współczesnym silnikiem rakietowym?

Takie charakterystyki można było uzyskać poprzez próby. Dla porównania: współczesny silnik rakietowy (ponad – KMG) na 1 kW mocy tworzy ciąg 1 Newton (0,1 kG). Prototyp silnika kwantowego (KD) wzór z 2014 roku, na 1 kW mocy tworzy ciąg 5000 Newton (500 kG) na impuls.

Oczywiście, w trybie ciągłym cechy ciągu charakterystyki KD maleją. Jednak, w trybie impulsowym KD jest wtedy 5000 raz efektywniejsze od RD. Jest tak, ponieważ KD w odróżnieniu od RD, nie nagrzewa atmosfery i kosmosu produktami spalania paliwa. KD zasilany jest energią elektryczną.

– To jest rewolucja w budowie silników. Jaki będzie to miało wpływ na przemysł kosmiczny?

Dzisiaj silniki odrzutowe (RD) aparatów kosmicznych osiągnęły swoje granice techniczne. Przez 50 lat tempo ich czasu pracy wzrosła z 220 sekund (V-2) tylko 2-krotnie do 450 sekund (Proton). Impuls pracy silników kwantowych wynosi nie setki sekund a lata. Rakieta z masą RD 100 ton w najlepszym przypadku uniesie 5 ton (5%) przydatnego ładunku. Statek z silnikiem kwantowym 100 ton będzie mieć silnik kwantowy z reaktorem 10 ton, czyli efektywny ładunek wyniesie 90 ton, to jest 900% przeciw 5% u RD.

– A jakie będą charakterystyki prędkości międzyplanetarnych statków kosmicznych nowej generacji?

Maksymalna szybkość statku kosmicznego z silnikiem kwantowym może osiągać 1000 km/s przeciw 18 km/s w rakiecie. Ale przede wszystkim, mając długotrwały impuls ciągu statek z KD może poruszać się z przyśpieszeniem. Na przykład, lot na Marsa w statku kosmicznym nowej generacji z silnikiem kwantowym w trybie przyśpieszenia ± 1 g wyniesie w sumie 42 godziny, natomiast z całkowitą kompensacją nieważkości, na Księżyc – 3,6 godziny. Następuje nowa era technologii kosmicznych.

– A jakie źródło energii planujecie zastosować do zasilania silnika kwantowego?

Najbardziej perspektywicznym źródłem energii będzie reaktor zimnej syntezy jądrowej (ZF – zimna fuzja), na przykład według schematu włoskiego inżyniera Andrea Rossiego, pracującego na niklu. Sprawność przemiany paliwa, w tym wypadku niklu w cyklu jądrowym jest milion razy wyższy niż przy paliwie chemicznym czyli 1 kg niklu w trybie ZF przydziela tryb zasilania 1 miliona kilogramów benzyny.

Ale Rosja ma swój własny projekt. Pisałem o tym w artykule „Komisja pseudonauki i zimna fuzja pogrzebią surowcową ekonomię Rosji”. Dzisiaj zbieramy owoce tego w postaci spadku cen na węglowodorowe nośniki energii ((Patrz „Rosja będzie się dusić zimną fuzją”).

– Zimna fuzja – to oddzielny temat, a wracając do silnika kwantowego chciałbym się dowiedzieć o zastosowaniu go w lotnictwie.

Stworzenie uniwersalnego silnika, który mógłby jednocześnie pracować w kosmosie, w atmosferze, na ziemi i pod wodą jest priorytetowym zadaniem nauki fundamentalnej.

Ten wymóg spełnia tylko jeden silnik – kwantowy. Na przykład, w samolocie pasażerskim zużycie paliwa w silniku turboodrzutowym przezwyciężyć opór powietrza można na wysokościach 10-12 km, wyżej on nie lata. Instalacja KD w samolocie pozwoli latać na wysokościach 50-100 km, gdzie opór powietrza zmniejsza się o rzędy wielkości, a tym samym zużycie paliwa tradycyjnego, samolot leci w zasadzie siłą inercji.

Przy przejściu na paliwo z zimnej fuzji samolot może latać całymi latami bez uzupełniania paliwa. Poprzez zwiększenie prędkości, na przykład na trasie Moskwa-Nowy-Jork czas lotu może być skrócony z 10 godzin do 1 godziny.

– Cóż, po prostu fantastyka. A co się stanie z samochodem?

To nie żadna fantastyka, jest to fundamentalna teoria superunifikacji, która decyduje o fizycznych podstawach nowych reaktorów zimnej fuzji i silników kwantowych, pracujących na nowych zasadach fizycznych.

Dzisiejszy poziom rozwoju nauki sto lat temu byłoby postrzegany jako fantastyka, kiedy lotnictwo i samochody były w powijakach. A co będzie za sto lat?

Już teraz instalowanie silnika kwantowego w samochodzie zasadniczo zmienia jego schemat. Mamy korpus samochodu na kołach i układ napędowy KD. Transmisja nie jest potrzebna. Ciąg zapewniać KD, możliwości kolosalne, koła się nie ślizgają. Zaopatrzenie w paliwo 1 kg niklu w reaktorze ZF (zimna fuzja) pozwoli samochodowi osobowemu przejechać 10 milionów kilometrów bez tankowania, to dystans 25 razy na Księżyc.

Samochód będzie prawie „wieczny” – 50-100 lat żywotności. Pojawią się latające samochody z poduszką anty grawitacyjną, zdolne drogą powietrzną pokonywać przeszkody wodne.

– Przedstawił nam pan idealistyczny obraz niedalekiej przyszłości. Ale kto pozwoli to robić? Ponadnarodowe korporacje, których działalność opiera się na benzynie i ropie naftowej nie dopuszczą do tego. 50% budżetu Rosji do czasu sankcji Zachodu istniało dzięki eksportowi naftowo-gazowemu.

Korzenie tego zasadniczo są inne. Wszystko, co teraz jeździ i lata – to zeszły wiek. Proszę mi wierzyć, przyjdzie czas i ponadnarodowe korporacje będą prześcigać się w opanowywaniu produkcji nowych samochodów, obiektów latających i reaktorów. Są to zasady udanego biznesu i są bardzo twarde. Kto się spóźni ten zbankrutuje.

Rosja nie ma innej drogi rozwoju, jak droga naukowo-technicznego postępu. Surowcowa ekonomia Rosji okazała się podatna na sankcje polityczne Zachodu, co nie było tajemnicą. Teraz za te sankcje powinniśmy podziękować Zachodowi ponieważ obudziły Rosję. Potrzebujemy dokładnie 2-3 lata, żeby przeprowadzić modernizację i szybko zacząć rozwijać gospodarkę. Deng Xiaoping miał 74 lata kiedy zaczął modernizację Chin a ich gospodarka wtedy była w słabej kondycji, Putin ma – 62 lata.

– O ile nam wiadomo, pracuje pan od 20 lat nad teorią superunifikacji, kwantowym silnikiem i reaktorem zimnej fuzji. Okazało się też, że Włoch Andrea Rossi uruchomił jako pierwszy reaktor zimnej fuzji. USA i Chiny także pracują nad stworzeniem silnika kwantowego. Czy się nie spóźniamy, i kto w Rosji przeszkadza w rozwoju nowych energetycznych i kosmicznych technologii?

Paradoksalnie, głównym przeciwnikiem zimnej fuzji i badań w dziedzinie antygrawitacji było i pozostaje kierownictwo Rosyjskiej Akademii Nauk (RAN), a dokładniej komisja RAN pseudonauki, która ogłosiła zimną fuzję i antygrawitację pseudonauką.

Nietrudno udowodnić, że komisja RAN pseudonauki była specjalnym projektem z zewnątrz, do walki z czarownikami i pseudouzdrowicielami, w RAN niszczono wszystkie grupy uczonych-entuzjastów zimnej fuzji. Na szczęście specjaliści w tej dziedzinie nie poddali się i kontynuowali swoją pracę w „podziemiu”, organizując z inicjatywy jednego z pionierów zimnej fuzji Jurija Bażutowa coroczne konferencje dotyczące tego zagadnienia. Obecnie trwają przygotowania do 22 konferencji. Co się tyczy reaktora w Rosji, to nie ma tu specjalnych tajemnic, taki reaktor już był stworzony również u nas przez Aleksandra Parchomowa.

Ale ręce komisji RAN do pseudonauki dotarły do wojskowych, do Roskosmosu (Federalna Agencja Kosmiczna). Wstrzymano prace nad stworzeniem sztucznej grawitacji w Instytucie Systemów Kosmicznych (NIIKS), a jednego z pionierów nowego kierunku w kosmicznej inżynierii napędowej generała Walerija Mienszykowa zdymisjonowano.

W mediach uruchomiono maszynkę do dyskredytacji jego prac (czytajcie „Wznowienie prób „Grawicapy” – to salwa armatnia ze strony Akademii Nauk”). W rezultacie stracono cenny czas, i Roskosmos nie mógł brać udział w modernizacji silnika kwantowego.

Trzeba dodać, że w KD, nie ma naruszenia trzeciego prawa Newtona. KD tworzy ciąg przy współdziałaniu z kwantowym obszarem czasowym. Chiny i USA również pracują nad stworzeniem silnika kwantowego. Ale ich osiągnięcia w przypadku siły ciągu są mniejsze niż 1 gram na 500 kg u rosyjskiego KD. (przeczytajcie „Nowy amerykański silnik zaprzecza prawom fizyki”).

– Władimirze Siemionowiczu bardzo dziękuję za interesujący wywiad. A jak wygląda sprawa z bozonem Higgsa?

Jak wspomniałem, bozon Higgsa i jego poszukiwania na BAKe – to największe antynaukowe fałszerstwo. Obiecywano po odkryciu bozonu Higgsa, że stworzy to nową fizykę i rozwiąże problem kwantowej grawitacji. Nie rozwiązało.

Problemy kwantowej grawitacji i sztucznej kontroli ciążenia z powodzeniem rozwiązano w teorii superunifikacji, która stanowi nową fizykę. Podstawą tej teorii jest odkrycie  przeze mnie w 1996 roku kwantowej czasoprzestrzeni (kwantona). Kwanton – to zerowy brakujący element w tablicy Mendelejewa (atom próżni Newtonii), bez udziału którego nie można utworzyć żadnego innego elementu.

– Dziękuję za rozmowę. Miejmy nadzieję, że sankcje Zachodu faktycznie pchną rozwój ojczystej nauki w priorytetowych dziedzinach.

źródło 1

źródło 2

 Miejsca gdzie można zapoznać się z teorią superunifikacji:

Niestety, pełną teorię Superunifikacji (Theory of Superunification) opublikowano w języku angielskim:
1. Leonov V. S. Quantum Energetics. Volume 1. Theory of Superunification. Cambridge International Science Publishing, 2010, 745 pages. http://www.cisp-publishing.com/acatalog/Physics.html
2. V.S. Leonov. Quantum Energetics: Theory of Superunification. Viva Books, India, 2011, 732 pages.
http://www.vivagroupindia.com/frmBookDetail.aspx?BookId=7922

Częściowo rosyjskojęzyczne wersje prac Władimira Leonowa można znaleźć w Rosyjskiej Bibliotece Państwowej, w patentach i Internecie:
http://www.quanton.ru/ и http://www.blogger.com/profile/03427189015718990157

Odpowiedzi: 13 to “Rosja pomyślnie wypróbowała silnik antygrawitacyjny Leonowa”

  1. remek Says:

    Mahabharata, Ramajana, Bagavat Gita opisują wojny bogów/kosmitów i ich tajne bronie.
    Vimana Mastra opisuje zaś wygląd i rodzaje Viman używanych przez Atlantów.

    • sergi Says:

      Tam było wykorzystywanie siły odśrodkowej cieczy reagującej na pole magnetyczne.

  2. Rave Says:

    Jesli chodzi o amerykanów, to silniki antygrawitacyjne mają już co najmniej kilkadziesiąt lat i są ściśle tajne…. zwineli je nazistom po wojnie (projekt heunebu i Glocke) i rozbudowali tę technologię….

    • Cawor Says:

      Mają od dawna ale jest to dalej tajemnica z dwóch zasadniczych powodów:
      1 – konsekwencją ujawnienia byłaby produkcja na większą skale co położyłoby cały przemysł petrochemiczny i pozbawiłoby władzy tych którzy trzymają ludzkość za kark poprzez kontrolę tego przemysłu.
      2 – pojazd antygrawitacyjny pokazałby prawdę o świecie w jakim żyjemy. Skoro jest antygrawitacyjny (o ile istnieje coś takiego jak grawitacja) to…wisząc nad ziemią niezależnie od grawitacji (czyli tej siły która podobno powoduje „przyklejanie” wszystkiego do ziemi), ziemia musiałaby pod nim przemykać z prędkością np na równiku 1660 km/h czyli około 500m/s. Tymczasem tak się nie dzieje. Kłamstwo obracającej się ziemi ległoby w gruzach.

      • Degrengolada Says:

        Proponuje zacząć od obalenia kulistego kształtu Ziemi, a nie się od razu na ruch wirowy rzucasz. Następne będą lądowanie na Księżycu i istnienie samego Księżyca.

  3. Boguslaw Says:

    Coś jest nie tak z pojęciami w artykule
    : Zimna fuzja to nie NIKIEL tylko wodór. A to co wykorzystuje Nikiel nie jest zimna fuzją wodoru. Nikiel nie nadaje sie do tego zjawiska (zimnej Fuzji) wydzielałby promieniowanie niebespieczne rodzaju X i Gamma.
    Gdy mamy opanowaną zimna fuzję nie jest potrzebny silnik grawitacyjny. Silnik oparty na zjawisku ‚Zimnej Fuzji” jest uniwersalnym silnikiem pozwalającym poruszac się w obszarze predkości swiatła. Ogranicza nas tylko inzynieria materiałowa korpusu statku kosmicznego. Ale juz dzisiaj pozwoli poruszać się z predkościami dwudziestej częsci prędkości światła. Tego nie potrafi silnik grawitacyjny. Moc silnika opartego na zimnej fuzji wodoru jest nieograniczona od 1 kW do nieskończonosci. Siła sprawczą (siłą ciagu) takiego silnika są pewne cząstki wywołane przez „rezonans GRAFIONOWY” których nazwa jest obecnie tajemnicą.

  4. Boguslaw Says:

    To pan powinien czytać z uwagą ten artykół ! Przesyłam jego część!
    Czyli silnik tzw. kwantowy ma być zasilany silnikiem wymyślonym przez włoskiego iżyniera który realizuje zjawisko „zimnej Fuzji na pierwiastku NIKIEL jako paliwa. Zimna Fuzja z Niklu nie może się zrodzić to inne rodzaj zjawiska zjawiska.
    Inaczej aby silnik GRAWITACYJNY mógł pracować potrzebuje zasilania w energię elektryczną którą zapewnić ma wynalazek włoskiego inżyniera. Jeżeli reakcja na zjawisku Niklu da 1kW mocy to dobrze. Według mnie to silnik nie grawitacyjny a silnik mechaniczny wykorzystujacy zjawisko popędu powstałego w wyniku wiru w ruchu obrotowym czemu towarzyszy chwilowy wzrost nadwyszki energii o określonym zwrocie. Jeżeli częstotliwość jest duża otrzymamy odpowiednio duży Ciąg siły nośnej..Istotnie pokonującego grawitację dużej masy. To niema nic wspólnego z kwantami.
    Z kwantami ma wszystko wspólne mój silnik oparty na zjawisku „ZIMNEJ FUZJI WODORU” .Inicjuje go REZONANS GRAFIONOWY”. RG Oddzielnie jako zjawisko fizyczne może być najnowszą bronią militarną na świecie. Szukam dużego kapitału w banku światowym do rozpoczęcia produkcji. Lub starajacych się sponsorów. Temat jest otwarty gdyż rozwiazuje obecny problem recesji gospodarczej , bezrobocia oraz problem taniej uniwersalnej,
    ekologicznej energii na przyszłe milion lat.

    – A jakie źródło energii planujecie zastosować do zasilania silnika kwantowego?

    Najbardziej perspektywicznym źródłem energii będzie reaktor zimnej syntezy jądrowej (ZF – zimna fuzja), na przykład według schematu włoskiego inżyniera Andrea Rossiego, pracującego na niklu. Sprawność przemiany paliwa, w tym wypadku niklu w cyklu jądrowym jest milion razy wyższy niż przy paliwie chemicznym czyli 1 kg niklu w trybie ZF przydziela tryb zasilania 1 miliona kilogramów benzyny.

    • Boguslaw Says:

      W tym silniku niema nic nadzwyczajnego. Wystarczy znać „Dynamikę” i być kreatywnym, pomysłowym aby to zaprojektować. Rezonans magnetyczny odkryłem mając 5 lat bawiąc się zabawką o nazwie „bączek” przy włączonym radiu. To jest kreatywność. Umiejetność odczytywania otaczajacych nas zjawisk i ich interpretacji.

    • Marcin Says:

      Do tego nie potrzeba banku światowego, jeśli rzeczywiście Pana silnik działa zdobycie funduszy jest banalnie proste i nie wymaga inwestorów na poziomie BŚ. Jest co najmniej kilka innych możliwości. Jeśli potrzebuje Pan pomocy zapraszam do kontaktu.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

%d bloggers like this: