Darowizny


Drodzy czytelnicy!

Jeżeli uważacie, że praca taka jak moja, którą dla Was wykonuję, warta jest zapłaty, od dnia dzisiejszego możecie wpłacać darowizny na konto: Treborok, adres: Poznań Poland, nr konta: 42 1160 2202 0000 0003 1983 4171

Ja ze swej strony dołożę starań o jak najwyższą jakość publikowanych materiałów.

Pozdrawiam

trebor

PS.Konto obsługuje również darowizny z zagranicy.

Komentarze 2 to “Darowizny”

  1. Joanna L Chołuj Says:

    Witaj, już dawno zastanawiałam się, czy się do Ciebie odezwać. Widziałam Twoje filmy tłumaczone na polski. Genialna praca, dobra strona. Za każdym razem, gdy słucham wywiadów po angielsku (a jest tego całe morze w porównaniu do tego co jest po polsku), mam pragnienie, by inni też to wiedzieli , rozumieli. Rozumiem, że Polacy tak mało mają podstaw wiedzy alternatywnej, o prawdziwej historii, o źródłach religii, także dlatego, że niewiele jest po polsku.
    Jest jednak kilka pytań — rozumiem, że Ty się tym zajmujesz od dawna i masz wprawę. A może nawet nie masz wielu obowiązków domowych :) Ja natomiast jestem samotną mamuśką z dwojgiem małych dzieci, zajmuję się też uczeniem języków obcych, mam centrum edu. i edukację domową. A jednak, przecież w każdy weekend, a wakacje niemal non stop, słucham wywiadów. Aktualnie mam fazę znów na Jordana Maxwella.. I słuchając spokojnie mogłabym tłumaczyć. Myślałam jednak raczej o nagrywaniu tłumaczenia, bo szczerze mówiąc nie wiem (nie mam czasu zgłębić tematu) jak się wgrywa napisy, jakim programem się posłużyć.
    Słuchałam kiedyś kogoś z zachodu – oni w wielu krajach robią sobie takie spotkania dyskusyjne, gdzie coś oglądają, tłumaczą , dyskutują. Albo robią sobie webinary w podobnym stylu. U nas jak sądzę nikt tego nie robi i nikt na to nie wpadł… Przykre. Albo może się mylę..?
    Więc pytanie, jeśli tłumaczyć to chętnie. Chętnie tych, których i tak słuchałam tysiące razy Mark Passio, Maxwell, Bonaccio, Tsarion, Icke, Parkes, plus ja przed wszystkim interesuję się edukacją alternatywną, uważam, że edukacja dzieci to podstawa, więc mogłabym też z tej dziedziny, np neurobiologia powiązana z tym jaki jest rozwój mózgu dziecka jest super interesująca, oraz wszystko co dotyczy symboliki, kabały, okultyzmu, cała wiedza o info podprogowych – Maxwell dużo o tym mówi i Tsarion, Passio. I mało jest potłumaczone. To nie są tez proste tematy.
    Pytanie więc wciąz co do tłumaczeń, jak robić to szybko i skutecznie. Bo jeśli to nie będzie technicznie szybko szło, to na pewno nie znajdę czasu. Nie będę też miała czasu na żadne wygładzanie. Ale ja mówię biegle, rozumiem wszystko, więc samo tłumaczenie to pestka. Tyle.. Byłoby fajnie gdybyś odezwał się może na priv, jeśli ta współpraca tłumaczeniowa jest wciąż aktualna.
    http://www.joannacholuj.pl


Skomentuj

