Hydra. część 1


01-hW tej serii artykułów autor rozpatruje oznaki istnienia w ciele ludzkim ukrytego pasożyta, istnienie którego wpływa na całą ludzkość. Dla wielu wersja ta wyda się zbyt fantastyczna żeby mogła być prawdziwa, jednak wiele faktów jest zbyt oczywistych…

Mały wstęp.

Pomimo faktu, że nadal mam kilka niedokończonych cykli artykułów postanowiłem rozpocząć nowy, ponieważ informację, z którymi zapoznacie się dalej uważam za bardzo ważne. Praca ta jest wynikiem szeregu listów, które otrzymałem od jednego z czytelników. W tym momencie materiał ten jest na tyle świeży, że w wielu przypadkach będzie bardziej hipotezą niż ostateczną wiarygodną informacją, ponieważ na razie brakuje nam informacji, faktów i dowodów eksperymentalnych, żeby postawić kropkę nad i. W tym samym czasie opublikowanie pewnych fragmentów w charakterze komentarzy i informacji z różnych miejsc mogłyby dać bardzo pozytywne rezultaty w postaci ciekawych i ważnych uzupełnień. Dlatego właśnie zdecydowałem się aby zacząć publikację tego materiału nie czekając na zakończenie badań i również aby zacząć działanie ze zbiorowym umysłem ludzi poszukujących, zdolnych do niestandardowego myślenia.

CAŁOŚĆ

***

UWAGA, WAŻNA WIADOMOŚĆ !

UWAGA, WAŻNA WIADOMOŚĆ ! (link 2)

————————–

Odpowiedzi: 2 to “Hydra. część 1”

  1. marii03@interia.pl Says:

    Witaj Treborok.Artykul zaciekawil mnie niesamowicie.Sama mam tez wiele spostrzezen  bedacych wynikiem nieustannych poszukiwan.Musze przyznac, ze cala tresc art. pokrywa sie z moimi  wnioskami.Nic w tym art mnie nie zdziwilo, a moze jedynie zaskoczylo takimi samymi wnioskami odnosnie naszego zainfekowania.Bardzo dziekuje .Jestem prawie w szoku, ze ktos doszedl do takich samych wnioskow jak ja., wnioskow  z ktorymi ” zmagam” sie od 4 lat, analizując krok po kroku chorobę i odejscie mojego dziecka  w  wieku 34 lat.
    Pozdrawiam

  2. Magda Says:

    Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy, myślę że wielu czynników.


Skomentuj

