Czy medytacja może pomóc?


01-cpnm„Guru”, mówiący o „kosmicznych” lub jakichkolwiek innych „energiach”, bardzo mało rozumie to, o czym tak naprawdę mówi. Chodzi o to, że energia jest tylko właściwością materii i bez tej ostatniej nie może istnieć! To, jak szybkie przemieszczanie, na przykład, samochodu.

Na sesję terapeutyczną przyjechała do mnie siostra mojej żony, Georga – Jenes, i jak zwykle tłumaczyła mi z angielskiego. Ta kobieta była po prostu „zamieszana” w medytacje itp. Przy tym była całkowicie wyczerpana o czym wymownie mówił popielaty kolor jej twarzy. Kiedy zaczęliśmy prace i okazało się, że stosuje ona medytację, natychmiast poleciłem jej zaprzestać, inaczej może mieć kłopoty! Po mojej radzie spojrzała na mnie ze zdziwieniem, a jej spojrzenie powiedziało wszystko: „Kim ty jesteś, żebym cię słuchała skoro wszyscy Wielcy nauczyciele mówią i zalecają odwrotnie”!

CAŁOŚĆ

Enjoykin-Breżniew do młodych przyjaciół PL HD

Oblewanie się lodowatą wodą-Wykład Żdanowa PL

——————

Skomentuj

