Wirusy mózgowe


Wirusy mózgowe – to główna broń wojen informacyjnych. Wszystkie one oparte 01-wmsą na kłamstwie i służą do tego, aby niepostrzeżenie zmusić obiekt ataku do pożądanego skutku dla agresora. Można z tym walczyć. Przeczytaj artykuł a wszystko zrozumiesz …

Po raz kolejny posłużyłem się terminem „wirus mózgu” (oczywiście, w rozmowie na temat Ukrainy), a mój towarzysz nagle zapytał: Czy tak po prostu tej metafory używasz czy masz na myśli jakieś rzeczywiste zjawisko, które można w ten sposób nazwać? Zamyśliłem się, i zrozumiałem, że powinienem wyjaśnić co miałem na myśli mówiąc o mentalnym wirusie – więc napisałem artykuł. Oto co mu odpowiedziałem.

Cóż, po pierwsze, pojęcie „wirus mózgu” może być użyty jako model do opisania i zrozumienia zjawiska, jakie obserwujemy na frontach wojny informacyjnej.  Dzieje i działa się ona na Ukrainie jak i w czasie Arabskiej wiosny, pierwszego Majdanu-2004, w czasie Błotnoj-2012, Pierestrojki 1985-1991 jest bardzo podobna do epidemii, i która jest dość dobrze opisanym modelem mentalnego zakażenia.

CAŁOŚĆ

—————

Nowości Słowian 71. Białoruś nie pomaga Donbasowi PL HD

***

Nowości Słowian

—————

Wspomnienie o przeszłość – Dolmeny rzeki Żane PL HD

—————————-

Napisane w Artykuły. 1 Comment »

Jedna odpowiedź to “Wirusy mózgowe”


Skomentuj

