Izraelska kontrola nad Stanami Zjednoczonymi


Pro-izraelskie grupy polityczne, takie jak AIPAC, działają z wykorzystaniem nieograniczonego finansowania w celu zmiany kierunku amerykańskiej polityki w regionie Bliskiego Wschodu.

– Jack Straw, poseł i były minister spraw zagranicznych brytyjskiej Partii Pracy

Stany Zjednoczone powinny zrzucić bombę atomową na Iran, aby zmusić ten kraj do zakończenia programu nuklearnego.

– Sheldon Adelson, największy darczyńca funduszy dla Partii Republikańskiej i główny pozyskiwacz funduszy na cele pro-izraelskich kół politycznych, wykład na Uniwersytecie Yeshiva w Nowym Jorku, 22 października 2013.

CZYTAJ CAŁÓŚĆ

——————————

Rozwiązania lokalne na globalny bałagan PL 1

Rozwiązania lokalne na globalny bałagan PL 2

—————————————-

Odpowiedzi: 10 to “Izraelska kontrola nad Stanami Zjednoczonymi”

  1. bel Says:

    Cześć ! „Rozwiązania lokalne na globalny bałagan” to mój ulubiony film dotyczący permakultury. Wiele z pokazanych tu pomysłów zastosowałam w moim ogrodzie. Muszę przyznać, że efekty są świetne. Pracy o wiele mniej, a odpadów żadnych. Bardzo dobrze zareagowały mi rośliny z grzybem na liściach gdy zastosowałam kurację kefirem. Ten film jest ogromnie wartościowy. Wspaniale, że się tu znalazł.

    • treborok Says:

      Witaj,
      niebawem będzie (mam nadzieję) film z N.I. Kurdiumowem i powoli zacząłem dłubać jego książkę „Mądry sad i sprytny ogród”, z której na pewno dowiesz się więcej, sam jestem pod wrażeniem niektórych rozwiązań i generalnie wiedzy o ziemi zebranych w tym dziele. Tak więc zalecam cierpliwość. A swoją drogą potrzebny mi ktoś kto by poprawiał formy gramatyczno-stylistyczne oraz merytoryczne (czasem) w moich tłumaczeniach bo sporo czasu przy tym schodzi i jestem przez to sporo do tyłu.

  2. bel Says:

    Cześć! Dzięki, że wstawiasz takie filmy. Książki niestety nie znam. W Polsce jest bardzo mało informacji na temat permakultury, nawet w Internecie.

  3. bel Says:

    Bardzo chciałabym Ci pomóc w temacie wygładzania tekstów. Niestety nie jestem mocna z gramatyki. Apeluję zatem do czytelników , proszę pomóżcie!

  4. bel Says:

    Pojawiły się tłumaczone filmiki o działalności Sepp Holcer’a. Jego rozwiązania rolnicze są oryginalne ale gdy widzę pomarańcze w Alpach na wysokości ponad 1000 m. to zwyczajnie odbiera mi mowę. 1. http://www.youtube.com/watch?v=Adgf2-xWcqk 2. http://www.youtube.com/watch?v=cU12Xd2QvTw 3. http://www.youtube.com/watch?v=cU12Xd2QvTw Miłego oglądania.


Skomentuj

