Bitcoin – zdecentralizowana waluta internetowa


Bitcoin – zdecentralizowana waluta internetowa

1. To szaleństwo!
2. Niewykluczone, że to możliwe – i co z tego?
3. Od początku mówiłem, że to dobry pomysł.
4. Pierwszy na to wpadłem!

[Cztery stadia reakcji na każdą nową i rewolucyjną innowację wg Arthura C. Clarke’a]

Kiedy po raz pierwszy usłyszałem o Bitcoinie, byłem niewzruszony. Odkąd odkryłem prawdę o tym w jaki sposób funkcjonuje bankowy system rezerwy frakcyjnej i pusty pieniądz, byłem zatwardziałym zwolennikiem złota. I jak większość z nich, wliczając w to Jamesa Turka, czułem, że „Bitcoin jest ostateczną walutą opartą na niczym”. Bitcoin sprawiał wrażenie straty czasu i zasobów inteligentnych ludzi, by marnowali czas i energię na generowanie waluty, która funkcjonuje wspaniale, ale nie jest na niczym oparta.

Od tego czasu zmieniłem zdanie. W jaki zatem sposób szanujący się zwolennik złota może polubić kryptograficzną walutę (kryptowalutę).

CAŁOŚĆ

———————————-

! Kolejne pliki do pobrania !

———————————-

Odpowiedzi: 3 to “Bitcoin – zdecentralizowana waluta internetowa”

  1. Mariusz Jedrzejewski Says:

    Słyszałem o tej walucie ,bardzo ciekawe,Pozdrawiam….

  2. MaPi Says:

    Jedna z rzeczy, która stała na drodze do tzw. NWO waluta jako tako suwerennych państw PIENIĄDZ. Teraz globalną walutą ma stać się jakiś bitcoin? Dlaczego nie ma polskiej nazwy?


Skomentuj

