James Casbolt


Były oficer ujawnia istnienie tajnych podziemnych baz, gdzie odbywają się eksperymenty z dziećmi o zdolnościach parapsychicznych. Doświadczenia te ponoć przeprowadzane są przez gady(reptylian), będzie też o potomkach plemienia Dan (jednego z plemion Izraela). Ile w tym prawdy – osądźmy sami.

James Casbolt 1-4 PL

——————————————————————-

Cały film do ściągnięcia w Pliki

——————————————————————-

Nazywam się James Michael Casbolt. Oto moje świadectwo życia. Urodziłem się w Londynie w 1976 roku. Zostałem wybrany przez agencję wywiadowczą do programu kontroli umysłu i genetycznej poprawy przed moim urodzeniem. Urodziłem się w programie znanym jako projekt Mannequin. Projekt ten jest jednym z najbardziej tajnych w tym kraju(UK), i jest to pierwsza w historii książka o nim. Wyznaczony zostałem do urodzenia w tym projekcie ze względu na rzadkie genetyczne cechy, które posiadam i, których projekt poszukiwał – również z powodu mojej rodziny zaangażowanej w społeczność wywiadowczą i Illuminati. Moja rodzina pochodzi ze strony ojca z francuskiej rodziny królewskiej z czasów rewolucji francuskiej. Mój dziadek był zaangażowany w Wywiadzie Marynarki Wojennej w czasie II wojny światowej. Nazywał się James Casbolt. Był także wysokim rangą członkiem Wielkiego Loży Masońskiej Sindlesham w Berkshire. Berkshire jest ważnym ośrodkiem działalności „The New World Order” w Wielkiej Brytanii.

CAŁOŚĆ

——————————————————————–

Odpowiedzi: 3 to “James Casbolt”

  1. TajemniczyPan Says:

    Kiedy można się spodziewać części 2? ;)))


Skomentuj

