Robert Morning Sky


Ukryta Historia Planety Ziemia

Nazywają mnie „Morning Sky”. Dorastałem słuchając opowieści mojego dziadka o kosmicznej istocie, ktorą pomógł uratować.Dziadek był jednym z sześciu młodych Indian, którzy byli świadkami katastrofy statku kosmicznego w 1947 roku, wkrótce po sławnej katastrofie w Roswell. Kiedy dotarli do miejsca katastrofy, okazało się, że jeden z kosmitów jest nadal żywy. Zabrali go do obozu, w którym go ukryli opiekując się nim aż do powrotu do zdrowia. Nazywali go z szacunku „Gwiezdnym Seniorem(Star Elder)”; z biegiem czasu ujawnił jak się nazywa.Wyjawił, że Bek’Ti. Opowiedział im historię ludzkości i planety Ziemi.Pod koniec 1960 roku, kiedy zacząłem studia, spotkałem wiele sytuacji po których, zastanawiałem się czy te historie mogą być prawdziwe. W ten sposób zapisałem się na Religioznawstwo by znaleźć jakiś niezależny program badań, który dał by mi okazję do badania starożytnych zapisów aby udowodnić lub obalić wiele historii „Gwiezdnego Seniora”.

Całość w Indianie/robert-morning-sky/

————————————————————-

Zacharia Sitchin i Robert Harrington – Planeta X PL

Film z rozmowy Zacharia Sitchina z dr.Robertem Harringtonem o planecie X.Wiecej szczegółów w dziale Filmy/UFO.

Skomentuj

